Õppimisüritus Koolielus. Õppemaäängud.

25/03/2011 09:49

Jaanuarist märtsini olen olnud tihedasti seotud Koolielu õppimisüritustega. Koolielu tegemistesga olen end koguaeg kursis hoidnud, aga kahjuks õppimisüritustel seni polnud ma veel osalenud. Mingit mõju avaldas vist seegi, et Koolielu portaalis toimunud uuendused tundusid mulle olevat ühes mõttes liigsed, teises mõttes aga vahvad. Liigsed - mõtlen siin suhtlusvõrgustiku kasutust, oma Koolieluruumi loomist jms, sest olen endale loonud mitmeid virtuaalseid keskkondi, neid omavahel ühendades. Aga tänaseks olen loonud ka Koolielus oma keskkonna, sest õppimisüritused ahvatlesid mind taas Koolielu rohkem kasutama. Õppimisürituste teemaks oli sedakorda õppemängud ainetundides. Mis sellest, et keskkonnad olid mulle teadsin, aga getwappsi`s vookogu loomist pole ma teadnud. Nüüd on mul oma mängudepesa, kuhu mahuvad nii oma koostatud töölehed ja mängud, kui kolleegide avatud materjalid.

Igal juhul Tuulile tuhat tänu!



View My Stats